skip to main | skip to sidebar

deneme

27 Ekim 2010 Çarşamba

öğrendiklerim

üactüatüaütaütaütaütaüt
Gönderen Nejla LAÇİN ORAY zaman: 06:38 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

İzleyiciler

Blog Arşivi

  • ▼  2010 (1)
    • ▼  Ekim (1)
      • öğrendiklerim

Hakkımda

Fotoğrafım
Nejla LAÇİN ORAY
Merhaba; 1994 Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Endüstriyel Teknoloji Eğitimi Bölümü mezunu olup Teknoloji ve Tasarım dersi öğretmeniyim. Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmen olarak da görev yapıyorum. Sizlerle bilgi paylaşımı yapmak ayrıca çok eğlenceli ve zevkli olacak diye düşünüyorum. Teknolojinin eğitimde daha verimli kullanılabilmesi, 21. yüzyıl becerilerini kullanarak-proje tabanlı öğrenmeleri gerçekleştirmek için bu kursta birlikte olacağız.
Profilimin tamamını görüntüle