Merhaba;
1994 Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Endüstriyel Teknoloji Eğitimi Bölümü mezunu olup Teknoloji ve Tasarım dersi öğretmeniyim.
Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmen olarak da görev yapıyorum.
Sizlerle bilgi paylaşımı yapmak ayrıca çok eğlenceli ve zevkli olacak diye düşünüyorum.
Teknolojinin eğitimde daha verimli kullanılabilmesi, 21. yüzyıl becerilerini kullanarak-proje tabanlı öğrenmeleri gerçekleştirmek için bu kursta birlikte olacağız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder